تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک ۱۰۰ ٪ تضمینی

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک ۱۰۰ ٪ تضمینی

معرفی سایت OnBux


سلام دوستان عزیز و گرامی...
همانطور که می دونید طبق بسیاری از آمار ها اکثر سایت های کسب درآمد از طریق اینترنت غیر عملی و غیر منطقی هستند و یا وقت شما یا پول شما را می گیرند و شما دل سرد از کسب درآمد اینترنتی می شوید.

من با تحقیق زیاد در این زمینه و فعالیت در سایت های مختلف یاد گرفتم که اصولی و با دقت فعالیت کنم و باور کردم که ما می تونیم توی کشورمون تجارت الکترونیک داشته باشیم و نتیجه این تفکر خودم را گرفتم و روز به روز شاهد افزایش درآمد خودم و دوستانم هستم.

به همین دلیل این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا به شما آموزش بدهم استارت کار خود را بزنید تا از پایه و اصولی شروع کنید و تا راهی را که من 2 ساله طی کردم شما 2 روزه طی کنید تا وقت و پول خود رو در سایت های کلاهبرداری هدر ندهید.


اما بعد از عضویتم در سایت متوجه شدم که می تونم خیلی کارها رو انجام بدم تا به پول بیشتری برسم

رفرال اجاره کنم یا مستقیم بگیرم و از هر کلیک اون ها هم پول بگیرم یه نیروی فوق العاده قوی اما فقط تا یک سطح می توانید رفرال بگیرید تا ساختار هرمی پیدا نکند و به ازای کلیک های هر کدوم از اون ها هم پول می گیرم...

لازم نیست بگردم رفرال پیدا کنم خود سایت رفرال اجاره می ده شما می تونید با پولی که از سایت در می آورید رفرال اجاره کنید و وقتی این کار رو می کنید طبق آمار 96% از کسانی که عضو سایت هستن متوسط 2-4 کلیک در روز انجام می دن با این احتساب هر رفرال شما در بدترین حالت 2 کلیک در روز انجام می دهد و .... اگر پولتان را نگه دارید و دائما رفرال اجاره کنید تا به 4000 رفرال برسید 6 ماه زمان می بره و بعد از اون

با خیال راحت ماهی 500 دلار بگیرید...

تازه این همش نیست ...
بازم ادامه داره اینا در بدترین شرایط بوداگر شما رفرال های مستقیم بگیرید پول بابت اون ها نمی دهید و فقط پول کلیک های اون ها رو می گیرید و از همه اینا گذشته شما می تونید با خرید پک طلایی سایت به قیمت 80 دلار که می شه با پولی که از خودش در میاری بخری از کلیک های رفرال هاتون دو برابر پول بگیرید... دیگه چی می خواین ؟؟؟؟

زمانی که شما اولین رفرال خود را اجاره می کنید یعد از 20 روز کلیک است که به پول مورد نیاز برای اجاره رسیده اید در آن زمان بسیار خوشحال و ذوق زده نشوید چون تازه اولشه ...!
همین حالا ثبت نام کنید و کلیک های خودتون رو شروع کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد